Étlapok

pin
szechenyi_terv eu magyarorszag

Weboldalunk átirányíthatja más oldalakra annak érdekében, hogy személyre szabott és interaktív módon tudjuk informálni Önt a honlapunkon olvasható tartalmakkal kapcsolatban. Kérjük, olvassa el Adatvédelmi szabályzatunkat, amelyben tájékozódhat az általunk alkalmazott személyi adatok védelmére alkotott előírásainkról.


Adatvédelmi szabályzat
shadow

Hírek és Aktualitások

pin
shadow

Gondolataink a közétkeztetésről - 4. rész

2018. 05. 07.

Gondolataink a közétkeztetésről - 4. rész

A bizalom hiánya

 

A menza rossz imidzséből adódóan a szülők nem bíznak az étkeztetést biztosító szolgáltatókban, nem hiszik el, hogy vannak olyan vállalkozók, akik nem csak a profitban érdekeltek, hanem valóban értéket szeretnének kiadni a kezükből.

 

Délután a gyermekek hazamennek, otthon szüleik felteszik a klasszikus kérdést: na és mi volt az iskolában? Aztán jön a következő kézenfekvő kérdés, mi volt az ebéd? A legtöbb szülőnek fontos, hogy az a szolgáltatás amit a megkeresett pénzéből kifizet és gyermeke nap mint nap igénybe veszi milyen minőségű.

 

És itt jön be a csavar. Mind voltunk gyerekek, pontosan tudjuk, hogy működik az agyuk ebben a korban. A legtöbb gyerek meg sem kóstol olyan ízeket, amiket nem ismer, nem látott már számtalanszor a különféle médiában. Sokan fiatal korban a pénz fogalmával sem igazán vannak tisztában, nem tudják mit jelent megdolgozni az anyagi javakért és ezáltal az a késztetés sincs bennük, hogy ezért valaki megdolgozott, legalább megkóstolom, milyen az íze. Azt is tudjuk, hogy gyermekek nem igazán tudnak különbséget tenni a „rossz étel” és a „nekem nem ízlik ez az étel” között. Számukra minden ismeretlen étel/íz automatikusan rossz még akkor is, ha az valójában nem rossz, csak egyszerűen nem találkoztak még vele. Egy fejlett ízérzékeléshez a kialakult személyiség elengedhetetlen, melyről gyermekeknél még értelemszerűen nem beszélhetünk. Itt jönnek be a képbe a szülők és a bizalom a szolgáltatók felé.

 

Nekünk, étkeztetőknek ebből a kampányból, ezekből a blog bejegyzésekből nem származik direkt profitunk, a legtöbb szülő ígyis-úgyis befizeti az ebédet, tehát nekünk elméletileg nem állna érdekünkben ezt „erőltetni”.

 

Mégis, szeretjük, ha munkánk értékelik, fogyasztóink nem muszájból veszik igénybe szolgáltatásunk. Nem szeretjük kidobálni az emberek kemény munkájával a bolygónk erőforrásaiból előállított ételt. Mi is szülők vagyunk, számunkra is éppoly fontos a felnövekvő generáció egészségessége és jólléte.

 

Ezért kérjük önöket, hogy bízzanak bennünk, étkeztetőkben, nézzenek a tények mögé, vizsgálják meg a gyüjtött információkat más aspektusból is, kérjük ne fogadják el, hogy „rossz a menza” bizonyítékok nélkül.

 

A jövő tanévtől a bizalom növelése és az általános tévhitek eloszlatása céljából be fogunk indítani egy kóstolókampányt, melynek keretein belül a szülők, akiknek gyermeke az általunk ellátott intézmények valamelyikébe jár/tanul előzetes egyeztetés és a honlapon történő feliratkozás útján bejöhetnek étkezdénkbe és megkóstolhatják az aznapi menüt. A részleteket valamikor a nyári szünet folyamán fogjuk kommunikációs csatornáinkon (weblap, facebook, szórólap) közölni, addig is figyeljék tevékenységünket, olvassák cikkeinket és kövessenek minket bizalommal!

 

 



Vissza